Aktivita I.
Získanie a prehĺbenie počítačových zručnosti pracovníkov verejnej správy realizáciou e-learningových a prezenčných školení.
-
Cieľ: Zvýšiť počítačovú gramotnosť a vzdelanosť pracovníkov verejnej správy, pripraviť cieľové skupiny formou prezenčných školení a formou dištančných - e-learningových kurzov na testovanie ECDL.
-
Aktivita umožní frekventantom z radov cieľových skupín získať nové vedomosti a zručnosti IKT formou prezenčných školení, resp. prostredníctvom e-learningových kurzov vybraných modulov.
|
Aktivita II.
Štandardizácia IKT zručností certifikáciou ECDL, povýšenie IKT vzdelávania na európsku úroveň
-
Cieľ: Získanie medzinárodného certifikátu ECDL resp. ECDL štart ako prostriedku štandardizácie IKT zručností v najpoužívanejších moduloch ECDL
-
Otestovanie a štandardizácia získaných vedomostí a zručností v absolvovaných školeniach, získanie platného certifikátu ECDL ako podmienky práce vo vybraných profesijných odboroch zúčastnených organizácií, posilnenie kvality ďalšieho vzdelávania. .
|
Aktivita III.
Posilnenie komunikačných zručnosti a zefektívnenie každodennej činnosti zamestnancov v oblasti kontaktu s občanmi a návštevníkmi mesta
-
Cieľ: Získať praktické vedomosti, zručnosti v oblasti komunikácie, zvýšiť odborné a sociálne kompetencie
-
Obsah vzdelávania:
- Úvod do problematiky vzťahov k verejnosti a médiám - vzťahy k verejnosti a médiám, funkcie public relations a media relations (PR a MR), význam a metodiky komunikácie. Zásady tvorby stratégií a plánov komunikácie s verejnosťou a médiami.
- Komunikačné zručnosti, profesionálna asertívna komunikácia – druhy komunikácie, komunikácia v organizácii, identifikácia a analýza bariér, zážitkové tréningové programy (individ. a skupinová práca, simulované cvičenia, interakčné techniky, workshopy,...) zamerané na produkciu asertívneho správania, asertívne postoje a zručnosti
- Predchádzanie a riešenie konfliktov – kompromis a konsenzus, taktiky v rozhovoroch
- Zásady tvorby imidžu, prezentácie, spoločenský protokol, etiketa - možnosti budovania rešpektu, dôveryhodnosti a imidžu, zásady vystupovania na verejnosti, osobný imidž, základy spoločenského protokolu a etikety. Praktické návody, modelové situácie, návody na aplikáciu.
|
Aktivita IV.
Posilnenie manažérskych schopnosti, vedomosti a zručnosti manažmentu verejnej správy pri vedení ľudí zameraných na poskytovanie služieb občanom
-
Cieľ: Osvojiť si základy efektívneho manažmentu, praktické vedomosti, zručnosti v oblasti vedenia a riadenia ľudí.
-
Obsah vzdelávania:
- Riadenie a vedenie ľudí, motivácia - štýly vedenia tímu, zadávanie úloh a hodnotenie pracovného výkonu, koučovanie a delegovanie, motivácia spolupracovníkov, osobný rozvoj
- Základy efektívnej komunikácie - komunikácia s verejnosťou a médiami v krízových a konfliktných situáciách
- Riadenie času – Time managment - hodnota vlastného času, zvýšenie osobnej efektivity, určovanie priorít, aktívne plánovanie
- Stratégia a plánovanie, riadenie zdrojov - formulácia, rozširovanie, transformácia stratégie do plánov a činností, riadenie vlastných zdrojov
- Zvládanie konfliktných situácií - krízový manažment. Charakteristika a analyzovanie krízových a konfliktných situácií, krízová komunikácia s verejnosťou a médiami. Nácvik krízovej komunikácie a tvorba krízových scenárov. Tvorba krízových tímov a scenárov pre reálne situácie.
- Prezentácia, kampane - príprava, princípy presvedčovania, ciele kampane a reklamy. Kampane v public relations, ich druhy, analýza situácie, najfrekventovanejšie formy kampaní z praxe, príklady neetických postupo
|
Aktivita V.
Posilnenie a získanie jazykových zručnosti zamestnancov prichádzajúcich do styku s cudzincami, investormi, realizátorov projektov v cudzom jazyku
-
Cieľ: Získať jazykové zručnosti pre vybraných pracovníkov, rozvíjať prehlbovanie a formovanie všetkých štyroch jazykových zručností -čítanie, počúvanie, písomný a ústny prejav.
-
Obsahom aktivity je: kurz všeobecného anglického jazyka a kultúry pre začiatočníkov – 1. stupeň, kurz všeobecného anglického jazyka a kultúry pre začiatočníkov – 2. stupeň, kurz všeobecného anglického jazyka a kultúry pre mierne pokročilých - 1.stupeň, kurz všeobecného anglického jazyka a kultúry pre mierne pokročilých - 2.stupeň, kurz všeobecného anglického jazyka a kultúry pre stredne pokročilých - 1.stupeň
|
Aktivita VI.
Podpora realizácie procesu neustáleho zdokonaľovanie v rámci politiky kvality ISO 9001:2000
-
Cieľ: Posilniť systém kvality, preškoliť pracovníkov v rámci zdokonaľovania kvality poskytovaných služieb.
-
ISO 9001:2000 je slovenská technická norma, základný normatívny dokument stanovujúci požiadavky uplatňovať moderný systém manažérstva kvality
|